onsdag 27 mars 2013

Matförgiftad???

Idag blev jag antagligen matförgiftad och det var verkligen inte roligt. Ca. 45 minuter efter jag ätit en hamburgare, fick jag fruktansvärt ont i magen. Det vände sig fullständigt och det kändes som jag skulle kräkas rakt ut. Sprang till toaletten och där blev jag sedan sittande 20 minuter. Inget kräks, som tur var. Efter mitt toalettbesök började jag frysa något otroligt. Jag bara skakade. Slängde mig på cykel och åkte hem från jobbet. Under den mycket korta cykelturen kändes det som att jag vilken minut som helst skulle kräkas. Hemma kröp jag frysande ned under täcket och sov en stund. Mådde fortfarande dåligt och låg och vilade. Ca. 3 timmar efter utbrottet var allt över.
Nu dröjer det innan jag köper hamburgare igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar