måndag 17 december 2012

Söndrig popcornmaskin


Min popcornmaskin har gått sönder eller om det är slut på popcorn, jag vet faktiskt inte vad det är som händer. Min hjärna har ju alltid varit som en popcornmaskin som poppar idéer hela tiden. Nu händer det ingenting. Vad är nu detta? Känner inte igen mig själv längre. Blir nästan rädd för mig själv. Är helt blassé.
Hjärnan är helt tom, tänker inte ens längre. Koncentrerar mig på vad jag tänker på och kommer fram till att jag inte tänker på någonting. Skrämmande det här.

Sen har jag också alltid haft myror i rumpan, men inte nu längre. Har aldrig kunnat sitta still i hela mitt liv, det måste alltid hända något och jag måste ha något för händerna annars blir jag tokig. Myrorna har försvunnit. Jag kan sitta still och göra ingenting helt plötsligt. Detta har väl aldrig hänt förut. Ja, som sagt, jag känner absolut inte igen mig själv längre. Vad har hänt?
Är också arbetsnarkoman och helt plötsligt är jag bara trött. Kanske behöver jag jullov redan idag. Haha! Får vänta till fredag, då har jag jullov i 2 veckor. Ska bli underbart och kanske är myrorna tillbaka och popcornmaskinen lagad när jag börjar jobba igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar